Compoxi va néixer quan els socis de la delegació espanyola d'Airborne Composites van decidir separar-se de la matriu. En aquest context necessitaven crear una marca de zero i explicar als seus clients l'evolució que havien decidit fer.
A nivell de marca partíem del no res. Tenien la necessitat de separar-se de la marca matriu. D’independitzar-se. Vam començar pel naming per seguir amb la identitat, una nova forma d'expressar-se, i una web on explicar què feien i qui eren.
Compoxi desenvolupa productes amb materials compòsits, com la fibra de carboni. Vam crear un naming que permetés situar la marca dins d'aquest sector. Recorrent a la terminació -poxi (que ve de la resina epoxi, amb la que es fan materials compòsits) aconseguíem aquest vincle.
A l'hora de dissenyar la marca, vam seguir amb la mateixa premissa. Vam dissenyar el símbol recreant el tramat de la fibra de carboni. El detall perfecte per crear un logotip amable i proper i, alhora, tècnic.
Vam crear una web per explicar els serveis de Compoxi. Havíem de transmetre, també, l'experiència i background d'una marca que, com a tal, naixia de nou, però que estava formada per un equip amb un llarg recorregut.
Compoxi treballa en diferents mercats: des de l'espacial, l'aeronàutic o l'industrial. Els seus productes han arribat fins a 107 milions de kilòmetres de distància de la Terra, però també els trobem a peu de carrer. Aquest llarg recorregut el vam il·lustrar amb aquesta gràfica.
Quan tens un projecte engrescador entre mans necessites algú que estigui a l’altura. Treballem amb empreses digitals que creguin en la feina ben feta.