Bold és una empresa de disseny i fabricació per la indústria aeroespacial i del motorsport. Amb més de 10 anys d’experiència en el sector, el seu fundador volia fer un salt qualitatiu a nivell de marca amb l’objectiu de tenir una identitat corporativa sòlida i professional.
Ens vam centrar en plasmar conceptes i valors essencials de Bold: qualitat, innovació, tecnologia i visió de futur.
Vam crear un logotip que transmetés solidesa: amb una font sense serifa i amb molt de cos i en caixa alta –jugant, també, amb el fet que la marca es diu Bold. Aconseguíem així transmetre una imatge moderna, neta, però amb autoritat.
La paleta de colors definida té gammes de blaus i vermells que no fossin clàssiques, sinó que fossin actuals, dinàmiques, lluminoses i amb un punt vibrant. També fem ús del degradat, per donar tridimensionalitat al símbol i reforçar-ne l’aspecte més tecnològic.
Després de desenvolupar la identitat gràfica, Bold necessitava una web que ajudés a la marca a posicionar-se i fer-se conèixer en un entorn digital.
Bold ens va encarregar el redisseny complet de la web perquè concordés amb la nova identitat de marca. El client ens va demanar un web senzill i pràctic que li servís com a carta de presentació en fer contactes amb nous potencials clients.
Teníem clar que havia de ser una web que posés en valor la qualitat dels serveis de Bold i, també, la seva filosofia i experiència. Buscant sempre un equilibri entre funcionalitat i disseny, vam crear una web moderna que destaqués dins del sector tecnològic i, sobretot, que transmetés serietat i professionalitat.
La nova identitat gràfica també ha quedat plasmada al material gràfic promocional que serveix a Bold per fer conèixer els seus serveis i know-how en fires i esdeveniments.
Quan tens un projecte engrescador entre mans necessites algú que estigui a l’altura. Treballem amb empreses digitals que creguin en la feina ben feta.