Caliu by Bahí&Güell

Caliu és la marca de barbacoes de disseny de l’estudi Bahí&Güell. Un concepte que ens encanta per la seva simplicitat, qualitat i excepcional disseny. Un projecte nascut a casa nostra però amb l’ambició d’arribar molt lluny.

Caliu és una marca que aposta fermament per la venda online. Així doncs, a l’hora de fer la web ha sigut important enfocar-la en un ecommerce atractiu i funcional i que reflecteixi una de les principals qualitats de la barbacoa: el seu disseny.
Tot i ser una marca nascuda entre Girona i Banyoles i sentir-se 100% catalana, Caliu té una gran visió internacional. L’objectiu? Transmetre el concepte de cuina mediterrània arreu del món. Per aconseguir-ho ens vam encarregar, en els seus inicis, de relacions públiques 2.0; és a dir, de contactar amb mitjans de tot el món i preparar i col·laborar en campanyes en altres països.

Campanya

Black Friday

El Black Friday és el ja famós dia de compres boges que cada any és més i més popular. Un moment perfecte per buscar alternatives creatives i respondre a la gran demanda sense morir en l’intent.

La campanya que vam fer per Caliu va ser una campanya transversal, en la que vam treure el màxim rendiment de les xarxes socials, el blog, la pàgina web i la publicitat a la xarxa per aconseguir els objectius de la marca.
L’objectiu principal de la campanya Black Friday per Caliu era molt clar: convertir en clients a aquells usuaris que probablement ja coneixien la marca però que mai havien fet el pas de comprar. També es volia potenciar Caliu com a una marca local amb visió global. Així que res millor que sumar-se a una iniciativa tan internacional com el Black Friday per aconseguir-ho.
Client

Caliu by Bahí&Güell

Serveis

Web

Disseny gràfic

Màrqueting digital

Any

2015-actualitat