?

El nou look d'Asana (redisseny)

19/11/2015
by Clara Costa

Asana és una plataforma orientada a la gestió de projectes i equips. La seva primera versió va sortir al mercat el 2011 i, quatre anys més tard, han decidit que era el moment de fer un rentat de cara tant a la seva plataforma com a la seva identitat gràfica. Asana ha realitzat el redisseny de la seva identitat en col·laboració amb Moving Brands.

Logo Asana

Per què un redisseny?

Segons expliquen ells mateixos, la imatge de marca que havien anat construint no reflectia la seva manera de ser, la seva manera de pensar. La identitat era grisa, apagada i molt formal. El seu logo, fins ara, no simbolitzava res clar.

UI Asana

Aquesta necessitat de canvi ha derivat en un redisseny total no només del logotip, sinó de tota la interfície de la seva plataforma, tenint com a principal resultat una millora de la imatge de marca i de l'experiència dels usuaris en utilitzar la seva aplicació.

La nostra valoració

Creiem que estem davant d'un redisseny necessari i encertat. Es tracta d'una mostra de maduresa per part de la marca i una aposta per tirar endavant i créixer.

Si el que es buscava era distanciar-se de la imatge de software d'empresa gris i avorrit, per convertir-se en una marca agradable i simpàtica que ajuda als equips de treball a treure el millor de si mateixos, ho han aconseguit.

Han sabut trobar un símbol que els defineixi, i ho han acompanyat d'una tipografia més amable i no tant agressiva i uns colors més càlids i vibrants. Els tres punts simbolitzen el treball en equip en perfecte equilibri i sintonia. Al cap i a la fi, la missió d'Asana, com diuen ells mateixos, és ajudar-te a tu i al teu equip a fer grans coses junts.

Colors corporatius

Més informació sobre el procés del redisseny explicada per ells mateixos a The Story Behind Asana’s Rebrand

Redisseny Asana
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram