Cada minut a Twitter es publiquen 277.000 nous tuits. L’usuari rep tanta informació que li és impossible processar-la tota. Així que, què pot fer la teva empresa per cridar l’atenció de l’usuari a Twitter?
T’expliquem 6 trucs imprescindibles que faran que els teus tuits destaquin sobre la competència i generin més impacte en els usuaris.
Contingut
Utilitza fotos atractives
Cada vegada funcionen millor aquells tuits que van acompanyats d’imatges que reforcin el missatge. Twitter permet 140 caràcters per missatge, però tots sabem que una imatge val més que mil paraules. Així que, acompanya el teu tuit de fotos atractives i aconseguiràs anar molt més enllà dels 140 caràcters.
No et passis amb els hashtags
És important utilitzar hashtags estratègicament segons ens interessi. Però no podem abusar dels hashtags o serà difícil mantenir l’atenció de l’usuari. Fes servir un màxim de 2-3 hashtags per tuit.
Utilitza infografies
De vegades necessitem dir moltes coses en molt poc espai. Potser tenim dades interessants que volem transmetre a l’usuari però no podem fer-ho per la longitud del missatge. Acompanya el teu missatge amb una infografia i, no només podràs explicar tot el que vulguis, sinó que ho faràs d’una manera més digerible per l’usuari.
Utilitza icones
Ja fa temps que està molt de moda utilitzar emoticones. Ja sigui a través de Whatsapp, de Hangouts o de Facebook ens agrada acompanyar allò que diem d’alguna icona que reforci el nostre missatge. I Twitter no vol ser menys!
Les icones són una manera ideal d’ensenyar la nostra vessant més humana. Així mostraràs que darrere de la teva empresa hi ha persones que volen compartir les seves emocions amb els usuaris.
Existeixen diverses pàgines que fan un recull d’icones per utilitzar a Twitter. L’únic que has de fer és copiar la icona que vulguis fer servir i enganxar-la al teu tuit.
Pàgines de icones per Twitter:
Interacciona amb els teus usuaris
La gràcia de les xarxes socials no és publicar contingut, sinó que es pugui establir una relació entre els diferents usuaris, o un usuari i una empresa. Twitter no és cap excepció, per tant, no n’hi ha prou en redactar missatges. Interacciona amb aquells usuaris que et mencionin, o que diguin alguna cosa en relació a la teva empresa i, sobretot, respon a aquells usuaris que et formulin preguntes.
No oblidis que el Twitter pot ser una eina magnífica per millorar l’atenció al client, d’una manera molt personalitzada i instantània.
Troba les paraules adequades
Cada empresa té un públic diferent i, per tant, la forma en que interactuem amb els nostres seguidors s’ha d’adaptar a la seva manera de parlar, al seu registre. Si tens un públic molt jove, parla’ls-hi d’una manera fresca i amena. Si et dirigeixes a altres empreses del sector o a institucions, utilitza un llenguatge més formal.
No oblidis, tampoc, que és essencial trobar les paraules justes, per poder transmetre el màxim amb les mínimes paraules.
Així doncs, si vols fer un tuit perfecte, no oblidis seguir aquests 6 senzills però valuosos consells que t’ajudaran a portar els teus tuits a un altre nivell. Una manera perfecta per destacar de la competència i triomfar a Twitter.