The Hub Girona

Knüt

Agència digital i creativa de Girona

The Hub
Sharing & Learning

The Hub és una nova manera d’aprendre i practicar idiomes. És una comunitat que uneix persones que volen aprendre idiomes amb persones que dominen aquests idiomes i tenen ganes de compartir-los a través de les seves habilitats. I aquesta comunitat es relaciona en llocs propers i de confiança: centres cívics, biblioteques, escoles, restaurants…

La comunitat de The Hub

Disseny de marca

The Hub era una nova marca i partíem d’un full en blanc. Necessitaven una identitat visual que plasmés els valors i conceptes amb els que s’identifiquen. Per una banda, volien transmetre frescor, modernitat i diversió. Per altra banda, conceptes com comunitat, compartir experiències i intercanviar coneixements. El nostre objectiu, doncs, va ser crear una marca que plasmés tots aquests conceptes i ajudés a posicionar The Hub.

Disseny de marca: The Hub

Paleta de colors

Paleta de colors de la marca

Per escollir els colors de marca ens vam basar en l’RGB: el vermell, el verd i el blau són els tres colors primaris en la llum, i són la base a partir de la qual es formen tota la resta de colors. The Hub fa el mateix, amb la suma de tres variables: estudiants, professors i espais, construeix tot un univers de experiències i coneixements. Vam apostar per variants d’aquests tres colors més vibrants i lluminoses, que ajudaven a que la marca en general es percebés com a una marca moderna, actual i basada a Internet.

Una marca amb sub-famílies

Pel que fa al degradat, vam tenir en compte que The Hub havia de ser una marca versàtil, que se’n poguéssin crear subcategories. És per això que vam optar per un degradat, que permetés un espectre de colors infinit i d’aquí en poguéssin néixer subcategories il·limitades, cadascuna identificada amb un color diferent. Alhora, un ventall tan ampli de colors reforçava el concepte d’una comunitat diversa i rica culturalment.

Sub-famílies i marques de The Hub

Posicionament de marca

Aprendre idiomes is fun

The Hub s’allunya del concepte tradicional d'”acadèmia” i aposta perquè aprenguem idiomes compartint experiències en un context d’ús determinat, ja sigui a través de la cuina, la música o l’esport. És per aquest motiu que organitza cursos d’anglès (i, en un futur, altres idiomes) que girin entorn a aprendre, també, una habilitat.

The Hub sports - Aprendre idiomes a través d'activitats i experiències

Si has voltat pels carrers de Girona és probable que hagis vist pòsters de The Hub 🙂 I és que és una marca propera, de tu a tu, actual i moderna. Que busca el contacte amb la gent, tant amb mètodes convencionals, com els pòsters, com a través de les xarxes socials. Perquè, al final, The Hub és connexió, comunitat i, sobretot, una voluntat d’ensenyar idiomes d’una manera diferent, amena, integradora i divertida.

Disseny del pòster de The Hub

Testimoni i opinió de la Nara Llapart

Testimoni

Esperem seguir el camí junts!

Knüt són unes cracks! A The Hub estem molt contents amb el resultat i agraïts per la feina tan ben feta. Teníem molt clar què buscàvem i, amb l’ajuda de la Clara i la Isaura, hem pogut desenvolupar una imatge molt original, versàtil i reconeixible, ho hem trobat! Complidores, respectuoses i innovadores en tot moment, han treballat amb moltes ganes i molta paciència per encertar la imatge de The Hub. Esperem seguir el camí junts! We Hub Knüt!

Ruth Sharp, Fundadora de The Hub

Client

The Hub

Services

Creació de marca · Identitat Visual · Branding